1. Milyen típusú hirdetéseket tudok feladni?

A TutiBörzén jelenleg 7 hírdetéstípust különböztet meg. Az aktív hirdetéseknél nem lehet változtatni a különböző hirdetési típusok között.

  1. Eladásra kínált
  2. Keres
  3. Csere
  4. Ingyen elvihető
  5. Bérlés
  6. Állásajánlat
  7. Álláskeresés

2. Hogyan tudom promótálni, kiemelni a feladott hirdetésem?

Béta verzióban nem érhető el!

A hirdetések promótálásához először Hirdetéseim menüpontra kattints és a  már feladott, kiemelni kívánt hirdetésed mellett válaszd ki a Promóciók lehetőséget. Majd a felugró ablakból válaszd ki a kívánt promóciót.

A jelenleg elérhető promóciók: ⬇️

1. Irány az élre ( Frissíti a hirdetés feladásának dátumát, miközben megőrzi a lejárat dátumát. Hirdetésenként csak egyszer használható. )

2. Reflektorfény ( Tűnj ki a tömegből! A többi hirdetéstől eltérő színnel jeleníti meg hirdetésed. )

3. Klónozás ( A hirdetést a lista elejére helyezi, miközben fenntartja az aktuális pozícióját. A klónozott példányon megjelenít egy szalagot “Kiemelt” felirattal. Mivel több klónozott hirdetés lehet ugyanabban a kategóriában, ezért a hirdetéseket egyenlő arányban, véletlenszerűen jelenítjük meg, tehát mindenki aki ezt a promóciót használja ugyanazt a megjelenést kapja. )

4. Sürgős ( Megjelenít egy szalagot a hirdetéseden “Sürgős" felirattal. Mindemellett a “Sürgős" felirattal rendelkező hirdetésekre külön szűrési lehetőség is van. )

Miután kiválasztottad a promóció típusát és érvényességi idejét, kattints a Vásárlás gombra, majd válaszd ki a PayPal fizetési lehetőség. A vásárlás teljesítése után a promóció aktív lesz.

3. Hogyan tudom felvenni a kapcsolatot a Hirdetővel?

A Hirdető telefonszámának lekéréséhez látogass el a profil oldalára vagy bármelyik hirdetésére, és kattints a telefonszámra, hogy megjelenjen teljes egészében.

Ha chatelni szeretnél a Hirdetővel, először létre kell hoznod egy fiókot. Miután létrehoztad a fiókod, egész egyszerűen nyisd meg az egyik hirdetést, és észre fogod venni a telefonszám alatt az Üzenetküldés gombot.

A beszélgetések a kis piros borítékra kattintva érhetők el.

4. Hogyan működik a felhasználók értékelése?

Kétféle értékelés létezik: Vásárló és Eladó. Az első lépés az, hogy regisztrálj az oldalra. Ezután küldj egy üzenetet a Hirdetőnek. Amint a Hirdető válaszol az üzenetedre, lehetőséged lesz értékelni őt mint Eladót, és ugyanakkor az Eladónak is lehetősége lesz értékelni téged mint Vásárlót.

Amikor a felhasználók meglátogatják a profilodat, megtekinthetik a vélemények teljes listáját, és típusuk szerint szűrhetik őket.

Az értékelés, beküldés után nem módosítható. Emellett a véleményezettnek is lehetősége van válaszolni a beküldött értékelésre.

5. Miért jó ha kedvelek egy hirdetést?

Ha találsz olyan hirdetést, amelyet később szeretnél jobban átnézni, vagy később szeretnél kapcsolatba lépni a Hirdetővel, vagy egész egyszerűen csak szeretnéd elmenteni, akkor kattints a hirdetéseknél található kis szív ikonra, ezzel elmented a hirdetést a Kedvelt hirdetések oldalra, melyet a profilodban érhetsz el.

6. Hogyan tudom jelenteni a hirdetést?

Ha úgy érzed, hogy a hirdetés valótlant állít, szabálysértő vagy csalással hozható kapcsolatba, közvetlenül jelentheted a hirdetés oldaláról a Jelentés gombra kattintva. Majd a felugró ablakban írd le részletesen mi a probléma a hirdetéssel. Az összes jelentést komolyan vesszük és ellenőrizzük. A hirdetés addig aktív marad amíg vizsgálatunk során be nem bizonyosodik, hogy szabályt sértett.